window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-57035889-1'); תודה לך שרן ייני ממנכ"ל הארגון מושיקו מישאלוף - ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל

תודה לך שרן ייני ממנכ"ל הארגון מושיקו מישאלוף


חזרה לעדכונים וחדשות

19/11/20 את שרן פגשתי לראשונה לפני 16 שנה. הייתי אז בלם במכבי תל אביב, והוא נער צעיר, שעלה לבוגרת אחרי מסלול שעשה לבד, באופן לא שגרתי בענף שלנו, בלי דחיפה מבחוץ, רק עם מוטיבציה פנימית בוערת – מהילדים של מכבי צפון ועד להגשמת החלום.

מיד היה ברור שמדובר במשהו מיוחד. מישהו מיוחד. ולא רק בגלל שלא היה ברור איך מבטאים את השם שלו. כשמדברים בכדורגל על "האדם לפני השחקן" – שרן ייני הוא הדוגמא האולטימטיבית. המקצוענות, המנהיגות, הצניעות, המודעות והאכפתיות – כל אלה הפכו אותו לדוגמא וסמל בכדורגל שלנו.

נהניתי לראות אותו מהצד גדל וצומח, מגשים את עצמו ככדורגלן מצוין, בליגה שלנו, בויטסה ארנהיים, וכמובן במדי נבחרת ישראל.

הוא לא תולה את הנעליים, יש לו עוד הרבה לתת על המגרשים שלנו, כך שזו לא פרידה באמת. רק מהנבחרת – בה הודיע שאמש שיחק את משחקו האחרון. וכייף שאקורד הסיום היה משמח.

בשם הנהלת ארגון השחקנים, ולמעשה בשם כולנו, השחקנים – אני מבקש היום להודות לו על תרומתו. משיחות בינינו אני יודע עד כמה הוא רגיש לנושאי זכויות השחקן, ומבין את חשיבות הסולידרות בענף – דלתנו תמיד פתוחה עבורך, שרן. בהצלחה בהמשך הדרך

מושיקו מישאלוף, מנכ"ל הארגון