window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-57035889-1'); קורס התנהלות פיננסית לשחקנים בשיתוף חברת מגדל - ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל

קורס התנהלות פיננסית לשחקנים בשיתוף חברת מגדל


חזרה לעדכונים וחדשות

ביום שלישי 8/2/22 החל המחזור הראשון של קורס התנהלות פיננסית לשחקניות ושחקנים בחסות חברת מגדל.

המטרה היא לסייע לספורטאים שפורשים להשיג כלים לתכנון והתנהלות נכונה אחרי הפרישה.
מגדל ביטוח וארגון שחקניות ושחקני הכדורגל חברו לשיתוף פעולה מיוחד ומשיקות בימים אלה סדנת הכנה לקריירה שניה עבור ספורטאים חברי הארגון ומענפי ספורט נוספים. מטרת הסדנה היא להעניק לשחקניות ולשחקנים כלים לתכנון והתנהלות פיננסית נכונה תוך מתן דגש על חסכון ארוך טווח.
ספורטאים מקצועיים ניצבים מול אתגר פיננסי הנובע מכך שקריירה ספורטיבית היא קצרה יחסית, לרוב כ-12 עד 15 שנים לכל היותר. מאפיין ייחודי זה מחדד את הצורך בחשיבות של כלים פיננסיים והתנהלות נכונה בראייה ארוכת טווח כמו גם היערכות ליום שאחרי הפרישה ומחשבות על קריירה שנייה.
הסדנה החדשה כוללת שני מפגשים ומקיפה נושאים המותאמים לעולמות הספורט כמו הכרת תלוש השכר הייחודי של ספורטאי ותכנית פנסיונית ייחודית לספורטאים, לצד חשיפה לעולמות ההשקעות, ביטוחי פרט וחיסכון ארוך טווח
מחזור ראשון של הסדנה יוצא לדרך בימים אלה ובהמשך מתוכננים מחזורים נוספים. הסדנה מתקיימת באופן פרונטלי במרכז ההדרכה של קבוצת מגדל אשר בקמפוס החברה בפתח תקווה. במחזור הראשון משתתפים כ-20 ספורטאיות וספורטאים בכירים מענפים שונים, מרביתם מעולמות הכדורגל והכדורסל, לצידם גם ספורטאים אולימפיים, שחיינית פראלימפית ואחרים. גיל המשתתפים בסדנה נע בין 20-40, כך שחלק מהמשתתפים בתחילת הקריירה וחלקם כבר פרשו או יפרשו בקרוב.
את פתיחת הסדנה ציינו באירוע חגיגי בהשתתפות יו"ר מגדל ביטוח, יפתח רון טל; מנכ"ל החברה, שגיא יוגב; ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות; מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל; משתתפי הסדנה ואחרים.
יפתח רון טל, יו"ר מגדל ביטוח, מסר: "כגוף החיסכון ארוך הטווח הגדול בישראל, עידוד התנהלות פיננסית נבונה הוא נדבך משמעותי ובלתי נפרד מהאחריות שלנו כלפי מבוטחינו. אף פעם לא מוקדם מדי לחשוב על פרישה, במיוחד כאשר מדובר במקצועות אשר מטבעם מסתיימים בגילאים צעירים יותר מגיל הפרישה הרשמי ומטרתנו היא לוודא שבידי השחקנים יהיו כל הכלים שיאפשרו להם להתכונן כראוי להמשך דרכם המקצועית והאישית. שמנו לעצמנו למטרה להמשיך ולפעול לצורך העלאת המודעות הציבורית לתכנון פרישה ולכלי חיסכון ארוך טווח".
שגיא יוגב, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה המתמשך עם ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל ועם חטיבת הספורט בהסתדרות. בנינו את פלטפורמת ההדרכה לקראת פרישה וקריירה שניה בכדי שנוכל להגביר את המודעות לצורך בתכנון חיסכון ארוך טווח. הכשרת הספורטאים חשובה לא רק לתקופת הקריירה הפעילה של השחקן, אלא ובעיקר ליום שאחרי, אז נדרשים הפורשים לחישוב מסלול מחדש".
מושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל: "הקורס מאוד חשוב לכדורגלנים, בעיקר לעתיד שלהם. כאחד שעד לא מזמן היה כדורגלן פעיל, אני מודע לחשיבות בהענקת כלים פיננסיים לספורטאים ולא רק לכדורגלנים. בסדנה אנחנו מדגישים את כל נושא ההתנהלות הכלכלית, המטרה היא שהשחקניות והשחקנים ידעו כיצד לקרוא תלוש שכר, להבין מה יש בתלוש וממה שהוא מורכב, לצערי להרבה כדורגלנים יש חוסר גדול בנושא הזה. במסגרת השת"פ עם מגדל, אנו נעמיד לשחקנים איש מקצוע שיהיה צמוד אליהם בכל מה שקשור לנושא הפנסיוני".
ניר אלון, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות: "שיתוף הפעולה עם מגדל הוא שיתוף פעולה חשוב מאוד עבור הספורטאים והספורטאיות. בעזרת אנשי המקצוע של מגדל, השחקניות והשחקנים יקבלו את הכלים להתמודד בכל מה שקשור להתנהלות כלכלית ופיננסית. בסופו של דבר הקריירה של השחקנים תחומה למספר שנים, ולכן עוד במהלך הקריירה חשוב מאוד לתת להם את כל הכלים והידע בתחום הנ"ל. הסדנה שיוצאת השבוע לדרך היא רק יריית הפתיחה של עוד פרויקטים שנעשה בשיתוף עם מגדל בעתיד".