window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-57035889-1'); ארגון השחקנים תומך בדן איינבינדר - ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל

ארגון השחקנים תומך בדן איינבינדר


חזרה לעדכונים וחדשות

9/11/20 בית״ר חצתה קו אדום: תומכים בדן איינבינדר –

מנכ״ל ארגון השחקנים והשחקניות, מושיקו מישאלוף: "דן איינבינדר הוא שחקן בית של בית״ר ירושלים, שמשחק 18 שנה בקבוצות המועדון, מתוכם 8 שנים בקבוצה הבוגרת, וזכה עמה בגביע המדינה ובגביע הטוטו.

לאורך כל הקריירה שימש כשחקן מסור ומחויב, כשטובת המועדון בראש מעייניו.

מועדון כמו בית"ר ירושלים אמור לכבד ולהעריך את הסכמתו של השחקן להוריד 30 אחוז משכרו מתוך רצון וכוונה להישאר בקבוצה, לא כדי להודיע לו זמן קצר אחר כך על ׳פיטוריו׳.

לצערי הרב ההתנהלות של בית"ר כלפי איינבינדר איננה חוקית, איננה מוסרית ואיננה מקצועית.

האם יעלה על הדעת כי שחקן בכיר יודיע לקבוצה כי לא מתחשק לא להישאר אצלה כי מקצועית היא לא מתאימה לו ופשוט יתפטר? הכיצד זה שונה?

העוולות שנעשות כלפי דן הן חציית קו אדום במערכת יחסים מקצועית.

למרות החוזה החתום בין שני צדדים הוא הופר ברגל גסה ובוטל באופן חד צדדי. דן, שלא יכול בעת הזו לעבור קבוצה, קיבל הודעה על ׳פיטוריו׳ שעה אחרי תום חלון העברות ונזרק מבית"ר בלי יכולת אפילו לחתום בקבוצה אחרת.

ארגון השחקנים מגבה ויגבה את דן איינבינדר ונציגיו בכל המהלכים אותם יבחר לנקוט מול הנהלת בית"ר ירושלים ומבקש מהם לפעול לאלתר בהתאם לחוזה עליו הם חתומים."